Prosimy wypełnić dokładnie wszystkie pola formularza, co pozwoli nam zidentyfikować Państwa umowę i szybko rozwiązać powstały problem. Zgłoszenie reklamacyjne będzie rozpatrywane przez naszych pracowników w ciągu 14 dni od dnia wysłania.

Jeśli masz pytania dotyczące reklamacji lub nie radzisz sobie z wypełnieniem formularza reklamacyjnego, zachęcamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klient. Jesteśmy dla Ciebie dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 16:00.

    Data zgłoszenia

    Imię i nazwisko

    Telefon kontaktowy

    E-mail kontaktowy

    Dane osoby decyzyjnej z kontaktem telefonicznym do niej

    Adres z kodem pocztowym, pod jakim jest reklamowany asortyment

    Dokładny opis, czego dotyczy zgłoszenie

    Nr umowy, nr zlecenia, nr produkcyjny, ewentualnie inne dane

    Dołączona dokumentacja fotograficzna zgłoszenia

    Inna dokumentacja (skany kart gwarancyjnych, protokołów odbioru, itp)

    Wysyłając formularz wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w związku z realizacją zgłoszenia. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zostałem/am poinformowany/a, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest Oroline Sp. z o.o., ul. Łużycka 55, 30-658 Kraków, NIP: 679 317 22 29.