ZGŁOSZENIE REKLAMACJI
JESTEŚ TUTAJ: OROLINE KRAKÓW > ZGŁOSZENIE REKLAMACJI
JESTEŚ TUTAJ: OROLINE KRAKÓW > ZGŁOSZENIE REKLAMACJI
Prosimy wypełnić dokładnie wszystkie pola formularza, co pozwoli nam zidentyfikować Państwa umowę i szybko rozwiązać powstały problem. Zgłoszenie reklamacyjne będzie rozpatrywane przez naszych pracowników w ciągu 14 dni od dnia wysłania.
Jeśli masz pytania dotyczące reklamacji lub nie radzisz sobie z wypełnieniem formularza reklamacyjnego, zachęcamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klient. Jesteśmy dla Ciebie dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 17:00.
DARMOWY POMIAR I WYCENA!
Umów się z nami na spotkanie dzwoniąc na numer telefonu 12 650 26 50 i skorzystaj z darmowego pomiaru oraz wyceny usług.
Możesz również skorzystać z naszego prostego formularza niezobowiązującej i bezpłatnej oferty cenowej. Im więcej dostarczysz nam danych dotyczących swojego zamówienia, tym dokładniejsza będzie wycena.
Wycena usług zostanie dostarczona w ciągu 24 godzin od wysłania zgłoszenia.